Лікування тонзиліту у м. Рівне - записатися на прийом до лікаря в МЦ Тарасюка

Лікування тонзиліту у Рівному: ціни, як запиатися, показання та реабілітація

Хронічний тонзиліт - стан піднебінних мигдалин, за якого на фоні зниження місцевого імунітету відбувається періодичне їх запалення. В результаті чого мигдалини стають постійним зачатком інфекції з хронічною алергізацією та інтоксикацією організму. Тож лікування тонзиліту - це медична необхідність.

Чому виникає тонзиліт

Це захворювання зустрічається як у дорослих, так і у дітей. Розвитку хронічного запального процесу мигдалин сприяють:

• Часті ангіни (гострий тонзиліт);
  • Утруднене носове дихання;
  • Викривлення переділки носу;
  • Гіповітаміноз;
  • Аденоїди у дітей.

На початковій стадії захворювання підлягає лікуванню. Проте, якщо неодноразове проведення консервативного лікування не покращило стану мигдалин і вони припиняють нормально функціонувати, стають джерелом постійної небезпеки розвитку інфекції, лікування хронічного тонзиліту потребує хірургічного підходу.

Методи лікування тонзиліту

Впритул до останніх десятиліть ефективних методів оперативного лікування цієї патології, не дивлячись на широкий ринок медичних послуг, було не так вже й багато. Але з початком активного застосування лазерних технологій в медицині лікування хронічного тонзиліту успішно проводиться за допомогою лазерної терапії.

Піклуючись про здоров'я своїх пацієнтів, у нашому медичному центрі в Рівному ми застосовуємо кілька методів видалення мигдалин СО2 лазером. Особливість його використання залежить від того, як в цілому проходить захворювання, та від місця зосередження інфекції:

1. Радикальна тонзилектомія - повне видалення мигдалин;
  2. Лазерна абляція (часткове видалення) - видалення ураженої ділянки мигдалин.

Використовуючи термін “лазерна терапія”, ми маємо на увазі так званий процес вапоризації: лазерний промінь, попадаючи на мигдалину, викликає поступове випаровування уражених ділянок, тим самим не тільки ліквідує хворі тканини, але й вбиває інфекцію.

Лазерне видалення мигдалин - безкровне та безболісне втручання. Проводиться під місцевою анестезією 15-20 хв., не потребує госпіталізації, сприяє швидкому одужанню. Після операції рекомендується деякий час утриматися від прийому гарячих напоїв, гострих і кислих страв. Подібні операціі якісно проводять далеко не скрізь, так як вони потребують дорогого медичного обладнання і великого лікарського досвіду.

Як записатися на лікування тонзиліту в Рівному

Якщо у вас проблеми з мигдалинами, ви потребуєте термінового лікування тонзиліту, або ж ви хочете просто записатися на консультацію у Рівному і взнати ціни на послуги нашого медичного центру, ви можете це зробити за номером +380 (98) 610-84-61, або відправивши онлайн-заявку (див. нижче). Також рекомендуємо відвідати наш Інстаграм, де представлені приклади наших операцій до та після.