Лазерне лікування хронічного риніту у м. Рівно - записатися на прийом у МЦ лікаря Тарасюка

Лазерне лікування хронічного риніту у Рівному: ціни, як записатися, показання

Риніт (нежить) - запалення слизової оболонки носу, найбільш поширене захворювання верхніх дихальних шляхів. Як і будь-яке інше захворювання риніт може набувати хронічної форми, коли запалення в носових ходах має перебіг з загостренням та ремісією.

Симптоми реніту

Загальними симптомами для всіх форм хронічного нежитю є :

• Утруднене носове дихання;
  • Виділення з носу;
  • Чхання;
  • Накопичення секрету в носоглотці;
  • Погіршення нюху.

Існує велика кількість класифікацій та безліч причин виникнення цього захворювання, але основна причина - це розширення капілярів, які знаходяться в слизовій оболонці носу. Тому при лікуванні хронічного риніту головним завданням є звузити капіляри, що допоможе зняти набряк та покращити процес дихання.

Методи лікування хронічного риніту

Надійним способом лікування хронічного риніту є лазерна хірургія, зокрема, застосування СО2 лазера. Він набув популярності в отоларингології завдяки можливості проведення безконтактних, безкровних та безболісних операцій. Саме таке лікування і є найбільш комфортним для пацієнтів! В переважній більшості випадків лазерне лікування риніту не потребує попередньої підготовки, а час реабілітаційного періоду значно скорочується.

Під час сеансу лікування поверхню слизової оболонки носу пропрацьовують лазерним променем в імпульсному або безперервному режимі, при цьому відбувається випаровування патологічно змінених клітин, тканин та надмірно розвинутої і розгалуженої капілярної сітки. Лазерним випаровуванням моделюють слизову оболонку носа, в результаті чого, після загоєння, відбувається поступове розширення внутрішньоносового простору і покращення носового дихання.

Лікування хронічного риніту: ціни, як записатися до спеціаліста

Позбутися хронічного нежитю бажає кожен, хто страждає на це захворювання, адже його симптоми досить надокучливі та неприємні. ТОВ «Медичний центр лікаря Тарасюка» - єдиний заклад у Рівному та всьому західному регіоні, де за допомогою лазернїі терапії Вас позбавлять від виснажливої недуги. Провідний хірург медичного центру Тарасюк Петро Миколайович займається проблемою риніту з 1988 р. Безцінна практика та досвід, проведення майстер-класів, наукові роботи лікаря підтверджують високу результативність лікування хронічних ринітів лазером. Записатися на прийом до лікаря, а також взнати ціни на послуги центру можна за телефоном +380 (98) 610-84-61. Приклади наших робіт ви можете подивитися на сторінці центру в Instagram.

Обирайте для себе найкраще!