Видалення аденоїдів у м. Рівне - записатися на прийом до лікаря в МЦ Тарасюка

Видалення аденоїдів у Рівному: ціни, як записатися, показання та реабілітація

Аденоїдні тканини (або носоглотковий мигдалик) або їх залишки можуть зберігатися до дорослого віку. Цей орган є «зайвим», часто стає осередком небезпечних інфекцій, заважає нормальному функціонуванню носа (аж до виникнення хропіння), тому є всі показання для його хірургічного видалення.

Показання для видалення аденоїдів

Глоткові мигдалики виконують захисну функцію. Але вона реалізується лише за їх нормального розміру. При збільшених мигдаликах повітря при попаданні в порожнину носа перестає зігріватися та очищатися - він відразу надходить у нижні відділи дихальних шляхів, провокуючи загострення хронічних захворювань бронхів та легень, респіраторно-вірусних хвороб.

Причини для видалення аденоїдів:

• зниження імунітету;
  • порушення носового дихання;
  • асиметрія рис;
  • порушення слуху;
  • гугнявість голосу;
  • часті інфекційно-запальні процеси в глотці, порожнині носа та дихальних шляхах;
  • головний біль на тлі хронічної гіпоксії;
  • формування неправильного прикусу через постійно відкритий рот.

Аденоїди порушують відтік слизу, заважають нормальному тканинному диханню, що створює передумови розвитку інфекційних процесів та частих загострень ЛОР-захворювань. Інфекція з аденоїдних вегетацій легко поширюється на сусідні тканини та з потоком крові розноситься до інших органів.

Післяопераційна реабілітація

Аденоїди видаляються лазером, шейвер системою або класичним хірургічним методом.Після операції пацієнти почуваються добре та вже у першу добу можуть залишити медичний центр. Больових відчуттів в післяопераційний період практично немає.

Існує багато міфів щодо негативних наслідків видалення аденоїдів. Проте операція значно покращує якість життя і загальне самопочуття. Ускладнення можливі лише при алергічному статусі або неповному видаленні тканини аденоїдів (у цих випадках аденоїдна тканина розростається наново, тобто відбувається рецидив).

Видалення аденоїдів у Рівному: ціни, як записатися на прийом

Медичний центр лікаря Тарасюка пропонує безкоштовну консультацію та якісне проведення операції з видалення аденоїдів у Рівному. Залишилися питання? Подзвоніть нам за номером +380 (98) 610-84-61 або +380 (97) 91-90-303, отримайте безкоштовну консультацію та дізнайтеся ціни на видалення аденоїдів. Також ви можете залишити онлайн-заявку нижче. Результати операцій можна подивитися на нашій інстаграм-сторінці.