Видалення поліпів та інших утворень носа у м. Рівне - МЦ лікаря Тарасюка

Видалення поліпів та інших утворень носа: ціни, консультація, показання

Поліпи носу - це доброякісні новоутворення, які формуються в носовій порожнині зі слизової оболонки приносових пазух. Поліпи не болючі, але можуть викликати утруднення дихання, зовні нагадують гроно винограду. Також їх ще називають назальними поліпами.

Причини появи поліпів носа

Основними причинами росту назальних поліпів є:

• Алергічні процеси;
  • Бронхіальна астма;
  • Викривлення переділки носу;
  • Грибкове ураження пазух носу.

Лікування поліпів носу має бути своєчасним, оскільки поліпоз - це хронічне прогресуюче захворювання. Консервативне лікування поліпів залежить від стадії захворювання і причини, що викликала розростання слизової оболонки носу. У випадку звернення пацієнта до лікаря на пізній стадії, або ж коли консервативне медикаментозне лікування неефективне, проводять оперативне видалення поліпів носа.

Коли необхідне видалення поліпів носа

Оперативне лікування поліпів рекомендовано за наявності наступних симптомів:

• Стійке утруднене носове дихання (повна закладеність носу);
  • Тривалі слизові або гнійні виділення з носу;
  • Часте чхання;
  • Розлади або втрата нюху;
  • Головний біль, відчуття хронічної втоми.

Остаточне рішення про доцільність проведення оперативного втручання приймається після консультації лікаря отоларинголога, проведення ендоскопічного обстеження, а за необхідності - і комп'ютерної томографії.

Видалення поліпів носа шейвером: як записатися до лікаря, ціна послуги

В «Медичному центрі лікаря Тарасюка» в Рівному застосовують прогресуючу методику проведення поліпотомії - ендоскопічне FESS видалення поліпів. Сучасний хірургічний метод передбачає проведення оперативного втручання виключно під контролем ендоскопічного обладнання з використанням шейвера. Завдяки ендоскопу оперуючий лікар спостерігає за ходом операції на моніторі комп'ютера та має можливість чітко визначити кількість і розмір новоутворень. Інструмент шейвер (захищена ріжуча насадка з полою трубкою) делікатно роздроблює, зрізає і висмоктує поліп з "корінцем" (основою) без пошкодження здорової тканини слизової оболонки. Застосування шейвера дає можливість видалити новоутворення з важкодоступних місць пазух носа та за необхідності провести корекцію структур носу, що є неможливим при звичайних хірургічних методах.

Процедура вважається безболісною та малотравматичною, дозволяє зберегти цілісність слизової оболонки, не призводить до виникнення рецидивів. Триває операція 15-25 хв. під місцевою анестезією, не передбачає закладання в ніс тампонів, не потребує госпіталізації. Післяопераційний період передбачає щоденний догляд за носовою порожниною, очищення від кірок, зрошення сольовими розчинами, нанесення мазевих аплікацій. Покращення носового дихання відмічається одразу після видалення поліпів, нюх повністю відновлюється за 7-14 днів.

Безцінний досвід наших спеціалістів, який набувався роками при проведенні операцій застарілими і не такими безпечними методами, дає можливість з впевненістю сказати, що ефективнішої методики оперативного лікування поліпів, ніж ендоскопічна хірургія поліпів, на сьогоднішній день не існує!

Записатися на консультацію та дізнатися ціни на видалення поліпів носа ви може за телефоном +380 (98) 610-84-61.